این روزها وضعیتم خوب نیست. خسته ام.

دلم می خواد یک مدت هیچ کاری نکنم، آزاد باشم و ذهنم رها از هر چی دغدغه امروز و فرداست.

از آخرین باری که یک سفر رفتم مشهد چند سالی می گذره، الان خیلی دلم می خواد می تونستم و یک سفر 10 روزه می رفتم مشهد ، اونم تنهایی.

یادمه آخرین بار واقعا احساس خوبی داشتم، اون لحظات به خوبی این موضوع رو درک کرده بودم که نفهمیدن عشق به اهل بیت یعنی خسران بزرگ، واقعا خودم رو خیلی بدبخت می دونستم اگر بدون فهمیدن این عشق از دنیا برم، اما الان چیز زیادی از اون لحظات و احساسات یادم نیست، فقط یادمه موقع برگشتن از خدا خواستم که زیارت با درک رو نصیبم کنه.

الان فقط دارم سختی کار رو تحمل می کنم تا یک پولی بیاد دستم و بعدش راحت بتونم یک سفر با خیال راحت برم مشهد، یا شایدم نصیب شد و رفتم کربلا.

این روزها تنها دلخوشیم فکر راحتی بعد از این سختی هاست، فکر اینکه بعد از این مدت، چه سفری برم من!

برام دعا کنید .