❞ اینجا حدیث نفس می گویم ❝

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

روز لانچ چارتر

بالاخره دیروز سایت جدید شرکت که محصولی هست که یکسال داریم روش کار می کنیم رو لانچ کردیم. با اینکه باید خیلی استرس می داشتم اما رلکس بودم... یعنی امیدوارم بودم مشکلی نباشه و اگر هم مشکلی بوجود میومد با استرس حل نمیشد.

فعلا یکم ریزش کاربر داشتیم و فروشمون کمتر شده. اما خب قبلا هیچ بازاریابی یا مارکتینگ یا حتی کارهای ساده برای سئو هم انجام نداده بودیم روی سیستم قبلی، حالا دیگه کم کم باید شروع کنیم با تبلیغات و مارکتینگ و مشتری های بیشتری رو بیاریم توی سایتمون که خرید کنند.

هرچند همین الان هم فروشمون خوبه. اما خب باید خیلی بهتر بشه.

هر کس آدرس سایت جدیدمون رو خواست بگه توی خصوصی بهش بدم :)


۲۱ شهریور ۹۷ ، ۲۱:۵۳ ۳ نظر
محٌـمد

مائده و محدثه یا فاطمه و زهرا

_ بالاخره پس از مناقضات فراوان، به این نتیجه رسیدم که اگر خدا قسمت کرد و دوقلو دختر بهم داد... اسمشون رو به ترتیب می زارم "فاطمه،زهرا" یا "مائده،محدثه"، اگر هم دونه ای داد به ترتیب تولد "محدثه، کوثر، مائده، زهرا، فاطمه". فکر نکنم بیشتر از پنج تا بشه نه!؟ :)

_ در اقدامی خدا پسندانه یک دامنه خیلی زیبا خریدم تا ان شالله در آینده داستان ها من و دلبر رو اونجا بنویسم :)

_ حضرت آقا فرمودند که دختر و پسری به نیت اینکه توی مراسم عروسی شون گناه اتفاق نیافته سه روز روزه گرفتند! عحب کار جالبی، ان شالله ما نیز حتما.

_ اوضاع اقتصادی خرابه، و گرانی و تورم قطعا بیشتر خواهد شد، طلا و دلار و ماشین و خونه هم نیز! من که می دونم پراید تا 60 تومن هم بالا خواهد رفت... این وسط مثل کسی شدم که میدونه تا پنج حرکت دیگه کیش و مات میشه اما نمی دونه چیکار می تونه بکنه تا جلوشو بگیره! :( ضمن اینکه بعضی راهکار هم هم عقلا درسته، اما شرعا پولش مشکل دار هست، مثل احتکار! نشستم مثل یخ فروش به پس اندازم که برای ازدواج کنار گذاشتم نگاه می کنم که داره آب میشه و من نمی تونم باهاش کاری کنم.

_ با یکی از دوستام که توی آمریکا هست صحبت کردم، مشغول به کار بود و بهش گفتم ببین می تونی اونجا کار برنامه نویسی بگیری از سایت هایی مثل upwork تا من اینطرف انجام بدم. درآمد دلاری الان خیلی می صرفه و هرچند زیاد امیدوار نیستم بشه با اون دوستم یه رابطه کاری تشکلیل داد اما اگر بشه خیلی خوبه. گفتم حتی اگر کار خوب بگیره می تونم اینطرف یه تیم حرفه ای تشکیل بدیم که با حقوق دلاری پیشرفت خوبی خواهد داشت. فعلا منتظر خبرش هستم که قرار شد درباره مالیات ها و قوانین کاری که اونجا هست یکم تحقیق کنه ببینه اصلا می تونه بیشتر درآمد داشته باشه یا نه و این ملاحضات قانونی.

_ یه دامین خوب دیگه هم گرفتم برای راه اندازی کسب و کار در آینده... البته دات کام اش گرون بود نشد بخری و دیگه به همون دات آی آر راضی شدیم. گفتم حالا اگر یه روزی هم کارمون گرفت سریع برند اش رو ثبت می کنم که بعدا اگر کسی خواست از اسم اش سواستفاده کنه بشه کاری کرد.

۱۶ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۱۵ ۵ نظر
محٌـمد

پشنگه اتفاقی 2

همون شد که پیش بینی می کردم. کم کم باید خودم رو به شنیدن این زخم زبون عادت بدم که محمد اگر زرنگ بود تا الان خودش یه دختر برا خودش پیدا کرده بود!!
اصلا پسر باید زرنگ باشه و خودش دختر پیدا کنه!
چی بگه آدم آخه...
نماز و قرآن هم می خونند و تسبیخ از دستشون نمیافته.
چی بگم...

۰۹ شهریور ۹۷ ، ۲۲:۲۱ ۱ نظر
محٌـمد

پشنگه اتفاقی 1

اخیرا اتفاقاتی توی شرکت افتاد که خیلی جالب و چالش برانگیز بود.

حوصلم نمیشه الان کامل دربارش بنویسم. اما گاهی اوقات موقعیت هایی پیش میاد که می بینی کاملا به ضرر تو هست و حسابی ناراحت کننده! اما پشت و بعد از این اتفاق دقیقا همه چیز بر عکسش در انتظارته.

و برای رسیدن به اون موقعیت خوب، باید این حال بد رو بگذرونی گاهی.


۰۴ شهریور ۹۷ ، ۲۲:۲۹ ۰ نظر
محٌـمد