❞ اینجا حدیث نفس می گویم ❝

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

صبر یا صبور بودن

اگر از خدا صبر بخوای، خدا یهو  بهت صبر میده یا فرصت صبور بودن رو برات پیش میاره؟
جواب مشخصه اما اون چیزی نیست که ما بخوایم، چون سخته
۲۶ خرداد ۹۹ ، ۲۳:۵۹ ۰ نظر
محٌـمد

عمو شدم

پسر برادرم به دنیا اومد و من رسما عمو شدم :)
اسمش هم آقا رضا، و به نظر شبیه خود برادرم هم هست و الحمدالله تا حالا مشکلی نداشتن مادر و بچه.
خدایا شکرت.
وقتی که اولین بار دیدمش و بچه کوچولو گریه کرد یهو حس کردم که همینطور دارم عاشقش میشم و مهرش میره توی دلم، تا اینکه گریه اش تموم شد :))
مشتاق اینم که بزرگ بشه و نقش عمو بزرگه رو بازی کنم، هاها
۱۵ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۰۵ ۴ نظر
محٌـمد

هفته 5 ام عمل رباط صلیبی

حدودا 5 هفته از عمل ام میگذره، تقریبا دردی توی حالت عادی ندارم مگر اینکه بخوام زانوم رو توی حالت خم کامل فشار بیارم روش...

این چندجلسه آخر فیزیوتراپی انگار پام تازه یکم جون گرفت و الان میتونم بدون احساس درد یا ضعف پام رو بلند و خم و راست کنم اما به محض اینکه پام رو بزارم زمین و بخوام روش تکیه کنم زانوی گرامی با درد و خالی کردن بهم یادآوری میکنند که اخوی هنوز زوده.

کار مفیدی اینروزا انجام نمیدم، همش توی خونه هستم و روی تخت و گاهی میام پایین و قدم میزنم. همچین وضعیتی وقتی ادامه دار میشه دیگه حوصله کارهایی مثل کتاب خوندن و فیلم دیدن هم دیگه نداری! و روزایی مثل امروز که هیچ کار خاصی انجام نمیدم باعث میشه احساس منفی خیلی بدی به خودم داشته باشم.

احتمالا از شنبه کم کم برگردم به شرکت و کار های شرکت رو بگیرم دست، البته دورکاری هستیم خدا رو شکر.

مدیرمون حقوق اردیبهشت که نرفته بودم سر کار و بهش گفته بودم که برام مرخصی بدون حقوق حساب کنه رو هم پرداخت کرده بود. از همون اول هم خودم به این قصد بهش گفتم مرخصی بدون حقوق در نظربگیره که یه وقت توی رودربایستی گیر نکنه بابت واریز نکردن حقوق برای این مدت که سر کار نیستم که خب واریز کردند و بهشون پیام دادم و اصرار کردم که پول رو برگردونم و نباید واریز میکردید و خلاصه یکم تعارف که فکر نکنه آدم بی معرفتی هستم و حواسم به لطفش نیست.

نمیدونم چرا بعضی اوقات یهو سوزن ذهنم درگیر دختر بیشعور میشه و یهو باز ناراحتی همه وجودم رو میگیره! البته خوبیش اینه که با یکم مشغول کردن خودم و فکر به اینکه قسمت نبود این حال بد از بین میره.

ماشین ثبت نام کردم اما پولم رو از توی بورس نقد نکردم برای ماشین چون دیدم شانسم خیلی کمه برای برنده شدن و از اونطرف مجبور بودم توی ضرر بفروشم که دیدم ارزشش نداره. در واقع الان یه جورایی امیدوارم اسمم برنده نشه چون پول نقد ندارم که توی 48 ساعت واریز کنم مگر اینکه بتونم از کسی قرض کنم.

2 تومن برای مادرم، 2 تومن هم برای خالم ازپول خودم صندوق etf دولتی خریدم که بعد اگر سود کرد سودش رو بدم بهشون. هرچند خودم این وسط ضرر میکنم.

دوستی که سابقه درستی از خوش قولی نداشت ازم 5 تومن پول قرض خواست و من بهش قرض دادم، قبلا هم 1800 ازش میخواستم که هنوز نداده بود و قول داده که یکی از چک های مشتری که برای تاریخ 11 تیر هست و حتما پاس میشه رو پولش اونموقع بر میگردونه که قبول کردم، اما الان پشیمونم از اینکارم، چون اگر بدقولی کنه حسابی اعصابم از دستش خورد میشه و احساس احمق بودن میکنم که بعد از بدقولی اولیش، اینبار هم دلم براش سوخت و بهش پول کمک کردم هرچند که خودم هم واقعا به پول نیاز داشتم. تا ببینم چی میشه، اگر بدقولی کرد دیگه به هیچکس پول قرض نمیدم!



۱۴ خرداد ۹۹ ، ۲۳:۵۷ ۰ نظر
محٌـمد