می خواستم این مطلب رو زودتر بنویسم اما فرصت نشد، البته فکر می کنم الان هم دیر نیست.

قصد دارم برای سال جدید برنامه و اهداف خودم رو مشخص کنم تا شاید امسال سال پربارتری رو داشته باشم به یاری خدا. امیدوارم بتونم به تمام اهدافم برسم.

 

اهداف شخصی:

1- نمازهامو اول وقت بخونم [مخصوصا نماز صبح] تسبیحات هم فراموش نشه.

2- هر شب قرآن بخونم [هر شب حداقل 2 صفحه].

3- هر شب مسواک بزنم !

4- یک لیست سیاه از خوردنی‌های ممنوعه داشته باشم و بهش پایبند باشم [فعلا: نوشابه، سوسیس و کالباس و فست فود]

5- برنامه منظم برای ورزش داشته باشم [3 روز در هفته : دویدن یا باشگاه ورزشی یا شنا...]

6- هیچوقت سیر نخورم .

7- کمتر حرف بزنم، کمتر شوخی بکنم و کمتر جوگیر [احساساتی] بشم.

8- بیشتر مطالعه داشته باشم [هر هفته حداقل 140 دقیقه؛ حتی اگر کتاب مورد علاقه ام نبود].

9- نقاظ ضعف و قوت خودم رو شناسایی کنم و سعی در برطرف کردن یا تقویت کردنشون داشته باشم [برای شروع باید کمرویی رو کنار بزارم و شهامت، جسارت، قاطعیت خودم رو بیشتر کنم یا به اصطلاح کمی به High D ها نزدیک شوم]

 

اهداف کاری و شغلی:

1- تا پایان سال حداقل 4 پروژه شخصی برای خودم انجام داده باشم. ایده اش هر چی باشه باید بسازمش، مهم نیست چقدر ساده باشه، مهم نیست چقدر در ظاهر بدرنخور باشه، فقط انجامش بدم و تمومش کنم.

2- یک شغل دولتی یا خصوصی به صورت پاره وقت با دستمزد مناسب پیدا کنم [باید با جدیت بیشتری دنبال کار باشم].

3- حداقل 2 مطلب در ماه در وبلاگ تخصصی خودم تحت هر شرایطی بنویسم.

4- یک لیست از توانایی ها و مهارت های که در نردبان شغلی خودم برای پیشرفت باید طی کنم تهیه کنم و هر ماه اون رو بروز کنم [تا آخر این ماه اولین لیست تهیه خواهد شد].

5- برای شبکه سازی و ایجاد ارتباطات در حوزه کاری خودم تلاش بیشتری کنم، و سعی دارم سرکی به دنیای آزاد کاری بکشم.

 

پ.ن: این پست شاید به مرور کاملتر شود.